2017. június 9., péntek

Ja, és fagyi

Amúgy azért nem írok, mert elkezdődött a vakáció*. Ami azt jelenti, hogy az énidőm lecsökkent napi egy órára, ha szerencsés vagyok, és mindkét csemete elalszik délután (50-50%). Az énidőmből megy el természetesen bármi háztartási munka, ha kell, de még a viráglocsolás is, amit mostanában naponta kell, meg az énidőmből megy az alvás is, amit nagy erőkkel kell pótolnom, mert mostanában nem volt sok.
Azért történnek dolgok, hogy nem írok róluk... Például voltunk idén először a tónál** (kicsit unom, hogy én sose mehetek be valamiért, de majd eljön az én időm is biztos), mindenki nagyon élvezte. Meg kétpofára eszem a cseresznyét, mert az jót tesz a lelkemnek. Aztán megkértem anyumat, hogy centrifugáljon le egy kiló gyömbért, és most annak a levét iszogatom durván felhígítva, mert az jót tesz nekem. Meg készülök Kistücsök szülinapjára, bár egyelőre szordínóban, mert az is az énidőmben lehetséges csak...
De a lényeg, hogy megvagyunk, némi orrfújás, elvétve köhögés, együtt sétálás, játszóterezés, főzés, golyópálya-építés, duplózás, sínpálya-építés, meg ilyenek. Ja, és fagyi.

*Itt a mi városunkban hoztak egy olyan szabályt, hogy akinek az egyik szülője nem tud felmutatni munkáltatói igazolást, azaz otthon mereszti a s*ggét, mint én (hö), annak a gyereke júniusban már nem mehet óvodába. Ezt a döntést máig nem értem, se nekem nem jó, se a gyereknek, úgyhogy rejtély, de biztos jó valakinek.
**Pázsit-tó strand, nagy kedvenc, ne gyertek ide semmiképp, hogy ne legyünk sokan :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése