2017. június 16., péntek

Szegény pályázó

Azt írtam már, hogy tele van a hócipőm a pályázatszervezőkkel, akik bakfittyet se törődnek a szegény pályázókkal? Ha én csinálnék ilyesmit, akkor venném a fáradságot, hogy visszaírjak (legalább automata reply-t), hogy köszi, megkaptuk a pályázatot, aztán meg amikor vége van a határidőnek, akkor legalább annyit, hogy mennyi pályázat érkezett, abból mennyi érvényes, és most dolgozunk az ügyön... És persze az lenne a legjobb, ha nem nekem kéne guglizni, hogy mi lett az eredmény, hanem kapnék egy levelet... Miért csak a nyerteseket tájékoztatják az eredményről? Mennyibe fájna egy e-mail, hogy bocs, nem te nyertél, itt olvashatod a nyertes pályázatokat?...
Most aztán nem tudom, hogy kitehetem-e ide a novellámat, vagy még várjak, hátha lesz valami. Addig is, hajrá-hajrá én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése