2017. november 27., hétfő

1655 nap

Utoljára 2013. május 17-én ültem utoljára irodában. Nem mondom, hogy mintha csak egy pillanat lett volna. Azt sem mondom, hogy minden kiment a fejemből/ujjamból. Sőt, azt sem mondom, hogy rengeteget változtam volna. A régi kollégák legalábbis mind felismertek, hehe. És aranyosak is voltak, úgyhogy ma eddig csak jó dolog történt velem.

Azért persze történt némi változás, megpróbálom összeszedni a balanszot:
+2 gyerek <3 (egy fiú, egy lány, hogy minden meglegyen)
+1 kicsi piros Ferrari
+1 kifizetett lakáshitel
+ sok türelem
+ sok homlokránc
- rengeteg hajszál
- sok elfelejtett szó és beszédkészség
- némi izomtónus

Amit nem csináltam a négy év alatt:
- nem lett plusz diplomám
- nem írtam regényt
- nem lettem versenyszerű Hearthstone-játékos
- nem tanultam semmi újat
- nem olvastam túl sokat (a négy év alatt talán 8-10 könyvet, ami elég szánalom)
- nem kerültem formába (és ez a veszély most se fenyeget egyelőre)

Amit csináltam:
- gyerekeket neveltem
- játszótérre mentem
- megtanultam rendesen vezetni
- írtam egy novellát a 2035 c. antológiába
- fordítottam (pl. Vaják képregények)
- korrektorkodtam (Vaják sorozat)
- jártam külföldön (Horvátország)

Ha még valami eszembe jut, majd updatelek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése