2017. december 15., péntek

Kedves manók!

Na, ezt soron kívül elmesélem.
A plukkidós családi manóink (Pepi manó, a szeretetmanó; Lili manó, a mesélésmanó; és Mona manó, a rendmanó) általában mágneses számokkal ajándékozzák meg a kisfiamat, ha sikerül teljesítenie, amit kérnek. Már minden számból adtak egyet, csak néha a nagy játékban elvész egy-egy szám. Például most a kettes elveszett, már legalább két hete keresem a lakásban.
Tegnap épp elmentünk a céges karácsonyi partyra, úgyhogy nem voltunk a gyerekekkel este - de előtte, még készülődéskor oda jött hozzám Kistücsök:
- Mondd meg a manóknak, hogy küldjenek nekem kettest.
Nem értem rá, éppen sminkeltem, próbáltam lerázni:
- Mondd meg nekik te. Vagy ha szerinted arra nem figyelnek, akkor írj nekik levelet.
Ennyiben maradtunk. Aztán 11 körül hazaértünk, gyerekek rég alszanak, és a manófán ott egy kis két oldalán teleírt cetli:


/olvadoz
Most kereshetem egész nap azt a kettest, hogy meglegyen, mire hazajön... <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése