2017. december 13., szerda

Kincses-koboldos

Szokás szerint le vagyok maradva, de múlt héten megjelent a Kobolds and Catacombs kieg, amit - bevallom őszintén - nem vártam annyira, mert sok olyan lapot láttam a reveal közben, ami egyáltalán nem tetszett (vagy csak simán béna, vagy annyira random, ami már sok az én ízlésemnek).
A lapokról és a kiegről egészében még nem is tudok rendesen nyilatkozni, mert még nem tudtam olyan sokat játszani (szokásos kifogások: nappal tréningen vagyok, éjjel karácsonyi ajándékokat gyártok, a kettő között a gyerekekkel foglalkozom, illetve alszom). Viszont van egy újdonság, ami miatt ez a kieg csudálatos: a "dungeon run".
Előnyei:

  • nem kell hozzá gyűjtemény, tehát kezdők is játszhatják
  • nagy változatosság a sok boss-szal és deckbuilding opcióval (tápok, random lapok)
  • gyors
  • azok, akiknek nagy a gyűjteménye vagy több az ideje, alapvetően nincsenek előnyben, és nem is szerezhetnek előnyt abból, ha megcsinálják a dungeon runt minden kaszttal -> tehát ez csak fun, ami jó
Eddig nem sikerült főbosst ölnöm, szokás szerint kevés a mák, de hát valamire kell fogni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése