2017. december 1., péntek

Összegezve

Felkelt a hold
Most, hogy már egy munkahét majdnem eltelt, gondoltam, megosztom az első benyomásokat.
Először is be kellett vezetni néhány axiómát, hogy a napok egyértelműen teljenek, és ne legyenek felesleges gondolatfutamok, amikor más hasznos dolgokkal is tölthetem az időt.

  1. Munkába járni jó.
  2. Az időjárást nem tudom befolyásolni.
  3. A forgalmat sem.
  4. A beérésen idegeskedni, sietni csak addig érdemes, amíg elindulok, utána már rajtam kívül áll.
  5. Ugyanez hazaéréssel.
  6. Mostantól hardcore fokozatban játszom a Zélet c. játékot.


Így, hogy ezeket leszögeztem, könnyedén lendültem át a héten elém vetődött minden akadályon. Jó volt kibújni a remetelukból visszatérni, kicsit pörögni, és még hasznos munkát is végeztem!

A munkába járás elképesztő előnyei:

  • Emberek!!!
  • Nem kell senkit fegyelmezni
  • Nem (csak) gyerekekkel kapcsolatos témák -> kütyük, sport, öltözködés, karácsonyi ötletek, stb., tényleg, igazi kincsesbánya
  • Tanulás -> mindig is szerettem tanulni, és most van is mit, motiváció, lehetőség és idő is van rá
  • Office 365 -> nekem otthon nincs, és amit eddig láttam belőle, az csupa jóság (erről talán később bővebben)
  • Étel -> nemcsak hogy nem nekem kell főzni, de változatos, ízletes kaját kapok, akármikor vehetek levest, salátát, és nem én mosogatok utána
  • Ital -> de most komolyan, micsoda luxus már: kávé, tea, kakaó, kakaós kávé, szénsavas víz, tej, citromlé van, mi kell még?
Néhány hátrány is van persze.
  • Napi 50%-kal kevesebb gyerekekkel levés -> ez egyelőre borzasztó - nyilván mindenki megszokja majd idővel
  • Napi kb. egy óra plusz autózás -> ez kevésbé hátrány, amióta végre felmásoltam a hangoskönyvemet a pendrive-omra (csak a papírkönyvemmel nem haladok)
  • Egész nap ülés -> ezzel nem fogok tudni mit csinálni, hiába állok fel óránként, sokkal de sokkal kevesebbet mozgok, mint korábban (és tornázni sincs időm azóta)
  • Kifolyik a szemem -> utoljára tényleg négy és fél éve néztem ennyit monitort, azóta max 2 óra naponta (erre majd vigyázni kell picit)
  • Túrórudi-automata -> hát ez szerintem azért van itt, hogy a dolgozók akaraterejét próbára tegye... egyelőre ellenállok
  • Étel -> sajnos van süti is minden nap a kantinban, újabb akaraterőpróba
  • Ital -> az elmúlt héten több kávét ittam, mint tavaly összesen
Nagyjából így. Összegezve: jól érzem magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése