2017. december 4., hétfő

Pónik és sapik

Azt meg amúgy egy csomó ideje felejtettem el megírni, mit csináltam a kislányom szülinapjára.
Előszedtem a saját pónijaimat ezeréves dobozukból, először is kidobtam azokat (általában az utángyártottakat), amelyeknek a műanyaga tönkrement, és ilyen undi ragacsos mállott lett. Maradt pár eredeti Hasbro póni (összesen 5 db - ebből egy unikornis!, egyelőre 3-at adtam oda neki, kettő talonban), egy készlet patkó, egy korona, három elég ramaty állapotban lévő udvarhölgyi sapi, két sima műanyag sapi (rajta füllyukkal, hogy szépen fel lehessen tenni a fejükre), egy fésű a sörénynek, és ami fontos: az öltöztetőházikó (szintén eredeti, 1983-as My Little Pony Grooming Parlour).
Kábé nettó nyolc óra munkám van a felújításban: minden megtisztítása a dzsuvától, hajak és farkak kifésülése, megtrimmelése, sapik felújítása szalagokkal, gumival, és a házikó teljesen újrafestése, újraragasztása, még OBIban is voltam, hogy új tükröt ragaszthassak rá.
Az eredmény kielégítő lett nekem és a Törpindúrnak is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése