2018. január 16., kedd

Hasznos kis hangya

Tegnap éreztem először úgy, hogy igazán hasznos kis hangya vagyok. Eddig is csináltam már ezt-azt, de többnyire mechanikus munkákat. De tegnap igazán kellett gondolkodni, és igazán igyekeztem minden tudásomat és tapasztalatomat kamatoztatva segíteni. 
Ezenkívül előadást is tartottam tegnap, nem nagy dolog, csak arról, hogy mások hogyan könnyíthetik meg az én munkámat (némileg önző előadás, hehe). Ami egész jól sikerült szerintem.
És mellesleg sütöttem magos kenyeret reggelire, és bevásároltam délután. Este pedig még maradt egy minimális energia nyomdázni a gyerekekkel, Peaky Blinderst nézni és olvasni a Xenót, amin ülök már egy ideje sajnos, és ez nem a könyv hibája, hanem az időhiányé. De még így is... just a perfect day.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése