2018. január 3., szerda

Újév, óév

Az újév első három napján minden volt: rendrakás, kreatívkodás, pihenés, összebújás, filmnézés, nehéz döntés... De mindegyiknek megvan a helye, és eddig nem érzem, hogy bármit rosszul csináltam volna.
A szilveszter rengeteg finom étellel, társasozással (Imperial Assault -> itt eléggé bántottak minket, de azért büszkén viseltük; Wits and Wagers -> ez az a játék, ami tök jó, csak én vagyok nagyon béna benne; Dark Stories -> a régi szép idők emlékére) és beszélgetéssel telt; mindig jó az évkezdés, ha jó a társaság.
Azóta próbálom bepótolni a két órányi alvás okozta hiányt, talán ma sikerült. Meg rendet raktam az asztalomon az új év, tiszta környezet szellemében. Két és fél óra volt.
Ma pedig levezetésképpen azt csináltam, hogy átnéztem az összes tavalyi fotónkat, és csináltam egy "Best of 2017" albumot. Jól esett a kis áttekintés, megmosolyogtam. Ez az aktuális tavalyi kedvencem (ha valakinek szüksége van egy kis mosolygásra, akkor bátran nézzen rá mindig):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése