2018. február 21., szerda

Science Will Reveal The Truth

Amúgy a hétvégén ingyen volt az Overwatch, úgyhogy gondoltam, kipróbálom egy-két meccs erejéig, és megismerkedem a hősökkel.
Valódi ember ellen inkább nem teszteltem magam, AI elleni meccseket toltunk először easyn, aztán mediumon, szóval semmi durvulás... Összesen 6 hőst tudtam érdemibben kipróbálni:

  • Hanzo: tetszett az íj kezelése, a messziről lövés, nyilván jól kell célozni, de megfelelő gyakorlással elég erős lehet. Nagyon erős a szuperképessége.
  • D-va: elég über, repül, lő, jó a szuperképessége, minden, ami kell. Csak ne lenne ennyire mangakislány...
  • Genji: elég erősnek tűnt, de nem vagyok hozzá elég jó, valahogy nem állt kézre.
  • Moira: nekem ő jött be a legjobban, a játékstílus is közel állt hozzám, heal és sebzés is, és voltam a csapat legjobbja a visszajátszásban vele!
Jó kis játék, ha az ember semmi másra nem vágyik, mint hogy másokat szétlőjön egy hosszú, dolgos nap után... De azért nem fogom megvenni, nekem egy játék ennél több kell legyen. 
Ja, és az is jó lenne, ha a mangakislányok nem lennének ennyire túlárasztva mostanában, ide nekem egyáltalán nem illenek.

A cím amúgy Moira szövege, merthogy ír genetikai mérnök. Amúgy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése